Sretna kutija Hairline studija! 

Svakom klijentu Hairline studija koji do 12. prosinca 2014. iskoristi bilo koju našu uslugu smiješi se prilika da osvoji zanimljivu nagradu. Osvojite kuhalo na paru, profesionalne preparate za njegu kose i mnoge druge nagrade.

Za sudjelovanje je dovoljno  da prilikom posjeta ubacite kupon sa svojim podacima u našu sretnu kutiju.

Srećkoviće izvlačimo 12. 12. 2014. u 19:00. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zašto je kuhalo na paru glavna nagrada u našoj nagradnoj igri?

Zato jer u potpunosti brinemo o vašoj kosi, a kosa se treba pravilno hraniti i iznutra. Kuhanjem na pari sačuvati ćemo sve hranjive sastojke iz namirnica jer za zdravu i lijepu kosu potrebno je osigurati ispravan balans važnih nutrijeneta.

A trebaju nam:

Proteini jer je kosa građena od njih. Ako je unos proteina nedovoljan kosa će biti suha, slaba i krta. Zato preporučamo piletinu, puretinu, ribu, mliječne proizvode, jaja ili grahorice i orašasti plodovi.

Željezo jer je iznimno važno za ishranu folikula i samog korjena kose. Manjak željeza dovodi do poremećaja ciklusa rasta i obavljanja kose pa i opadanja. Zato se opskrbite željezom iz crvenog mesa, peradi, ribe, leće, zelenolisnatog povrća, špinata, brokule ili salate

Vitamin C pridonosi apsorpciji željeza pa je dobro kombinirati hranu bogatu vitaminom C s hranom bogatom željezom. Potpomaže stvaranje kolagena koji jača kapilare vlasišta i pogoduje boljoj cirkulaciji. Uz to vitamin C je snažan antioksidans koristan cijelom organizmu pa i kosi. Opskrbite se borovnicama, crnim ribizom, brokulom, kivijem, narančama, jagodama...

Omega 3 masne kiseline organizam ne može stvarati sam pa ih je potrebno unositi hranom. Sudjeluju u izgradnji stanica vlasišta i osiguravaju masnoću i vlažnost te sprječavaju isušivanje. Losos, sardine, plava riba obiluju ovim korisnim nutrijentom, ali i avokado, orašati plodovi, buča i zeleno povrće.

Vitamin A prijeko je potreban organizmu za gradnju sebuma, masne supstance poput prirodnog regeneratora za kosu. Zato obogatite jelovnik žutim povrćem, mrkvom, bučom, i batatom.

Cink i Selen za zaštitu kose i vlasišta kako kosa ne bi bila suha i sklona opadanju. Pobrinite se da na stolu bude integralnih žitarica, kamenica i jaja.

Vitamin E jer kosu može oštetiti sunce jednako tako kako šteti koži. Žitarice su bogat izvor vitamina E 

Biotin je u vodi topiv vitamin B i ako ga imamo premalo kosa postaje krta i tanka. Stoga pripremite jela od jetrica jaja i soje.